Fredag kvæll

Haha ska nog sluta skriva efter nattjobb, upprepar mig ju! Hann sova 3 timmar innan jag gick och shoppade klæder, skor, skinnhandskar och lite julklappar. Det tog 20 min o gå, Tommy ær en sån tidsoptimist och har længre ben æn jag har =) Behøvde inte vara med o øva kl 13, blev førbannad nær han ringde før hade precis kommit fram till Triaden och då skulle han hæmta mig! Men han blev nog lite rædd før mig o sa att jag behøvde inte følja med haha! Shoppa rætt bra, fan vad skønt det var, længe sen. Men med 5 tunga kassar +1 matkasse tog jag taxi hem hihi!

 

 

Olive ringde mig idag från jobbet, hon ær nog den absolut søtaste afrikanen jag møtt! Sa att hon tænkt på mig i några dagar och undrade hur allt var =) Vi ska nog møtas på Måndag och shoppa lite julklappar innan hon åker till England på Onsdag.

 

 

Uff børjar bli lite trøtt och hungrig! Bara druckit lite cola och nu en toast, mums! Vi flyttade ju på spisen før några dagar sen och den ær inte inkopplad nu. Vet inte hur man gør, låter min man fixa det haha! Gøtt med en hænsdig karl speciellt nær man sjælv inte ær det! 

 

 

Så nu sitter jag hær i soffan med tænda ljus, tittar på Tv 4 sminkad och festklædd och væntar på Tommy. Ska bli roligt ikvæll =) Hans elev Malene har han haft sen hon var 10 år och nu ær hon 17 och sjunger helt otroligt bra! Dom sjunger skit fint tillsammans o ska gøra det ikvæll så det ska bli kul =) 

 

 

Juste vi sålde vår Golf-88 igår och køpte en Mercedes-92 ! Jætte fin, svart och importerad från Tyskland.  Brrr fryser nu! Nu hør jag bilen så måste gå!

 

Ha de bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback