Hemfärd imorn

Alltid älskat julen men blir lite besviken för vart år. Magin och glädjen försvinner mer och mer känns det som och man ser igenom allt som ska förberedas och fixas... Kul o träffa familjen iaf!

Nu ska jag hem imorn. Både med klump i magen, nedstämd och glad för att komma "hem till mig". Fått fina saker till hemmet! Glasskål o bakform o badhanddukar o kökshanddukar (tack mamma o pappa), bakbok o röd filt (tack syster), röda ljuslyktor som ser ut som julkulor o glasskål o slevar (tack farmor o farfar), Pink´s nya cd (tack moffa o evy), strumpor o finchoklad o rött stort fint ljus (tack faster m.familj), KÖRKORTSPAKET (TACK MIN UNDERBARA ÄLSKLING), presentkort på Platekompaniet, en cd affär (tack sigge bus), köksglas (tack minna m. familj), choklad (tack farmor else) o resten kommer jag inte ihåg just nu men glad blev jag för allt =)

Åker 07 imorn, usch fyfan! Känner mig bättre nu, sovit mycket och druckit the och enchinacea men smittat Tommy istället hehehe så han är ännu värre nu! Synd att jag inte fick träffa Miis något men det får bli en annan gång.

Tycker alla ska ha som nyårslöfte att visa mer uppskattning och mer ärlighet till dom man älskar, säg något snällt till vem som helst 1 gång om dagen eller liknande för det gör så himla mycket utan att man behöver offra något mer än tid.


Ha en riktigt god jul och ett underbart nytt år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback