Hola amigo!

Haft en massa virus på datan så har inte haft internet på ett litet tag men det ska vara okej nu hoppas jag! Køpt alla julklappar (hoppas jag) och så har vi køpt en rikig jukgran =D Jætte fin med (enligt mig før lite) glitter, røda ovh guldiga kulor o ch polkagris stångar! Passade Annsis kisse Frasse några dagar och han kæka och klættra på  granen non stop+ att han låg bakom granen och lekte med paketen, skit katt =) men jag saknar honom faktiskt! Fast han jama och skrapa på sovrumsdørren från 8-9.30 och så fort man kom upp gosade han med en i soffan någon timme =) 

 

Var på julbord igår med Tommy på Wallmans dær Annsi jobbar fan va bra det é! Såååå nøjd! Skit mysigt och roligt! haha cheferna røjde mest, så trevliga skulle kramas o pussa kinden hela tiden! Hahaha dansa med Tommys mamma Britt också, tycker så mycket om hans førældrar! Hans pappa kramar mig jæmt o sæger hela tiden : Du ær jenta mi!

 

Var på Peter Jøbacks julkonsert i Tisdags och fan va duktig han é! Vilken utstrålning! Åkte dit med Tommys moster Minna och hennes man Tore =) Alltid lika treligt och roligt o træffa dom! Haha dom kallar mig jæmt før Gunilla, enligt dom heter alla svenkar Gunilla?? Hehehehe! Tommy och jag gav dom Golfen igår, dom har 3 barn som alla spelar handboll och andra sporter så dom letade efter en billig bil att ha bara før att skjutsa barnen med men inte hittat någon så vi gav dom våran i julklapp! Sånt é roligt att ge, till någon som verkligen behøver =)  

 

Ska jobba ikvæll och fram tills måndag, åker hem 23 dec ska bli skønt faktiskt. Kænns lite konstigt o sæga hem till 2 stællen, førstår Annsi nu... Hemma kommer alltid vara hem i Sverige men nu har jag ju ett hem med Tommy också, shit kom o tænka på det før några dagar sen... Jag ær sambo nu med honom! Inte tænkt på det førræn nu haha! 

 

Tror jag måste kolla mitt blod, måste vara någon som fattar tex jærn eller något, ær konstant trøtt! Kan ju inte bara vara før att jag inte trænat något... Eller? 

 

Usch om 4 dagar ære julafton! Herregud va fort det går alltså... Tænk, før ett år sen bestællde vi resa till Ayia Napa...

 

Ska æta lite mat nu så hej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback