Juldagen

Åkte flyg hem den 23 dec, blev hämtad av Morfar och Evy sen hem o äta fett god SVENSK julmat! Som jag längtat efter rödbetssallad och julskinka! Julafton som vanligt hos Farmor och Farfar med faster+familj! Hehe alla älskade Frasse =) Tomten blir värre för varje år, han kasta paketen och sprang iväg med klapparna till Annsi så hon fiick jaga honom hahahaha! Älskar vår tomte!


Nu idag ska jag ringa Miis och prata lite med henne, snart 1 år sen jag såg henne fyfan vad tiden går! Sen in till stan med Nutta och äta sushi! 3 gången man äter de så älskar man det, så äre bara! Och ikväll kommer min älskling hit! Saknat honom =)


Fick julklapp av hans föräldrar den 22 dec! En begagnad sjukt snygg svart skinnsoffa, en ny röd stol, svart matta, svarta och röda kuddar, vit filt och en jävligt fin stor svartvit tavla på en balettdansös! Ett helt nytt vardagsrum med andra ord! Lovely! Det behövdes, ska försöka lägga upp bilder.... Lovar inget haha!


Ska hem snart, wierd att längta hem till Sverige för att sen längta hem till Norge.


Ganska bra julafton... Känns lite konstigt bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback