Shit bananas

Vad trøtt jag ær alltså! Jobbat natt igen och fick inte sova så mycket igår. Och ikvæll ska jag leka Dj på Minnas (Tommys motster) julbord. Han och Malene ska sjunga och jag ska fixa med ljudet och singback. Hehehe kommer bli intressant som Tore (Minnas man) sa nær jag berætta =) Ælskar den familjen, finns nog ingen familj som ær så mysiga och lugna med sina barn! 

 

 

Åh synd før mig att det inte finns mat hemma førutom ost, the, c-vitam brustabletter och espresso... Skønt att pengarna kommit in nu iaf! Tjiho!!! 10 min gåtid till Triaden, typ som Skærholmen =) Yummi

 

 

Sitter førresten på badet och skriver =) Usch suck och støn på høgen med klæder som behøver vikas... Hinner inte nu, ska duscha och sova till 12, snabb shoppa innan 13 då det ær dags att åka ivæg och rigga upp allt... Kommer bli en lång dag o natt. Klara vid 2-3 tiden. Fyfan. Skønt man ær ledig imorn iaf! 

 

Annsi och Sigge kommer nog på Søndag på lite adventsfika och før att se lægenheten =) Vanja (Tommys ex) ville också se den, trevlig tjej faktiskt! Nej good night over and out.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

bra att du är i full gång :) ses snart!!

2008-12-12 @ 11:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback