Igång igen

Fått hjälp av Nutta att fixa blogg igen, fixade en tidigare men den ville ikke fungera! Spänk you för hjälpen, jag är nog den sista människan som ska sitta bakom en maskin med någon som helst teknik i sig! Sitter just nu i min och Tommys källarlägenhet och spelar Harrp Potter haha! Skit kul men fan va sur man blir när det inte går! Förstår att jag aldrig fick spela som liten, hade nog blivit en mordisk psykopat då! Mirakel att jag inte har tryckt sönder kontrollen än hahaha! 

 

 

Skönt med egen lägenhet nu, känns som att man kan slappna av mer och bestämma över sig själv mycket mer. Inte så jätte fint men det duger helt okej, allt är i trä på väggarna utom i badrummet (varit källare som är ombyggd). Gillar badrummet bäst =) Sitter o pratar i telefon där, tvättar ALLA mina och Tommys kläder och sitter på golvet och viket dom. Tacka gudarna att det fanns med torktumlare! Mysigt som fan och dom som vi hyr av är underbara människor, dom ville ha oss för "vi var så trevliga och intresserade". =) Det hjälper att spela lite och fråga mycket tydligen hahaha! 

 

 

Annsi och Sigge kommer nog över på Söndag och fikar advent med oss! Vi måste köpa en julgran slog det mig nu! Herregud ja! Tommy vill ha en riktig, har aldrig haft det så det blir intressant =) Får lite pengar på Torsdag, överförde från svenska kontot idag så då kan jag köpa julpynt och nya gardiner till våra små fönster! Deiligt!!!

 

 

Nä nu ska jag försöka sova lite, jobbar natt Onsdag-Torsdag och Torsdag-Fredag. Skönt, lite att göra och mycket betalt =) Som det ska vara! 

 

Natt daa Norway & Sweden! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback