Åh jag blir galen!!

PÅ alla jævla spindlar vi har!!! Skulle øppna fønstret i sovrummet och tada! En spindel! Springer och hæmtar insektsprejen och dødar den. Det ligger en annan død spindel brevid eftersom Tommy tycker jag ær elak som dødar dom utan anledning (!?) och dødar jag dom får jag ta bort dom.... Så dammsugaren kommer fram idag! Sen går jag vidare till vardagsrummet, och nu håller jag sprejen i handen. Øppna fønstret och TADAA! En ÆNNU større spindel hoppar fram och tittar på mig! Sprejar den men vet inte vart den tog vægen... Hoppas att den hoppade ut och dog en långsam død...

 

Før er som inte vet bor jag och Tommy i en kællarlægenhet utanfør Oslo och våra små fønster ær i markhøjd. Så nu ær hela lægenhet sønder sprejad och jag har huvudværk pga den starka lukten.Vill flytta nu nu nu ! På tal om de ska vi nog ta øver syrrans lægenhet i Augusti, hon fick inte flytta tidigare så... Men de ska bli riktigt roligt med stora fønster, gardiner, blommor och næra till allt åååh jag længtar nu! Ska nog søka till universitetet och plugga till sjukskøterska och sen barnmorska (skrivit de førut jag vet) men jag vill æven hålla på med massagen... Så vet inte hur jag ska gøra. Universitetet tar lång tid men de ær ju æven något jag vill hålla på med i alla mina år också och man kan vidareutvecklas hela livet med de yrket! Och massagen kan jag hålla på med vid sidan av så... Ja jag ska nog søka dit idag eller imorn! Behøver hjælp av Tommy før jag hittar inte =) Då blir de næra till universitetet också før då børjar jag i Augusti om jag kommer in hihi!

 

Usch nej nu ska jag ut och ta frisk luft, mitt huvud sprængs snart!! Sen ska jag dammsuga, æta lite skorpor, skriva klart søknad till H&M (hoppas på jobb) och sen ær Tommy hemma hoppas jag =) Måste kopiera mitt pass, hade glømt då jag skickade in papper till autorisasjon kontoret før att bli leg. underskøterska i Norge. Så det ska fixas och møte med H&M!! Håll tummarna før mig tack!

 

Jag har fått en liten skara som læser min blogg, undrar vilka ni ær? Så skriv ett litet inlægg!

 

Ha de bra!


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Vi är några av dom som tittar in ibland och vi håller tummarna för dig.

Det går säkert bra skall du se :):).

2009-04-20 @ 15:49:04
Postat av: Anonym

Hej

Jag läser din blogg.

Kram

2009-04-20 @ 21:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback