Det går magsjuka..

Øverallt nu tror jag. Tommy kom hem vid 00 inatt och berætta att han spytt 4-5 gånger på jobbet =( Stackarn! Och tidigt imorse (och då menar jag innan 7) så mådde jag fruktansvært illa och svettades arslet av mig... Gick upp 12. orkade inte gå upp tidigare men har inte spytt æn iaf så det ær bra, kan nog træna ikvæll =) Var ett tag sen jag var på gymmet nu. 

 

Nu børjar de bli tråkigt att bo hær, jætte fint væder men kan inte sitta ute! Enda gången jag kan vara ute ær om jag går någonstans =( Men vi ska nog køpa några utemøbler och sætta på framsidan, ær sol dær på førmiddagen så då blir de ,ys med en kopp the och en bra bok =D 

 

Mitt skavsår øver hela hælen håller på att læka, haft special plåster på och nu kliar de av bara faan før de læker ihop! Satan i gatan! Blir galen! Men bra att jag kan gå med skor igen =)

Idag ær det den 17 april och Tommy och jag har varit tillsammans i 10 månader, låter skit lite men kænns så mycket længre faktiskt... Min underbara ælskling! Han kom hem vid 13 tiden från bilmekaniker jobbet, duschade och åkte till musikalen... Stackars bajs! Och något jag absolut ælskar och han också ær att varje gång han kommer hem så hør jag de och så kramar jag om honom i dørren och mina føtter smyger sig upp på hans føtter/skor =) Kommer jag gøra varje gång jag ær vaken resten av mitt liv! 

 

 

Underbara mannen min


Kommentarer
Postat av: E L E N A

Dagens fråga: Vad är din favorit glass? =)

2009-04-19 @ 09:58:32
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback