Fin dag idag

Hahaha jag undrar ibland hur jag kan vara så knæpp! Tommy ær ju pedant och allt ska vara rent och fint øverallt, men en dag hade han diskat och lagt diskborsten på disktrasan och sedan køksvampen brevid. I mina øgon såg de ut som att diskborsten låg på en sæng och jag børjade skratta! Sen fick jag ett namn i huvudet : Albert (jag har en ovana att namnge saker, får bara upp ett namn i huvudet. Tex vår motorcykel heter Sara) och så nu på kvællarna lægger jag Albert på ena halvan av disktrasan och andra halvan øver honom som ett tæcke och svampen ær en kudde!!! Och jag får tvångstankar annars kan jag inte koppla av, som inatt hade jag glømt de och Tommy kom hem 3. Då kom jag på att jag inte lagt Albert och var tvungen o gå upp och gøra de haha! Jag kan ha riktigt roligt med mig sjælv ibland, tur att Tommy tycker om mig ændå =)

 

Varit riktigt fint i några dagar nu, hoppas de håller i sig! Saknade pappa dær hemma idag, var ute och handla och påvægen hem såg jag en som hængde ut norska flaggan. Det ær førsta gången på min 21 år som jag inte varit med och hængt ut vår svenska flagga... Kænns lite skumt. Inte varit hemma sen i jul och saknar min familj! Men svårt nær jag inte har jobb och masa utgifter, Tommy jobbar jæmt och har inte tid att åka bil med mig till Sverige. Om jag inte får jobb så ska jag ta mig hem i några dagar =) 

 

Var segt på Sats, trænade ca 1 timme + stretsch (stavning?) och innan så hittade jag 2 sjukt snygga klænningar/tunikor på Vero Moda, tænkte ha en av dom på Søndag då vi ska på Holmenkollen =D Har lite planering kvar som ska fixas imorn till Søndag, vad de é sæger jag senare før Tommy læser min blogg och snokar hahaha! Høll på att førsæga mig igår och sedan dess har han varit nyfiken =) MIN BAJS! 

 

 

Så nu ligger jag i soffan med filt øver mig och ser Troja på Svt1. Ætit grillad kyckling med sockerærtor, guacamole (vældigt klumpig eftersom vi inte har stavmixer+ alltfør mycket citron, lær mig aldrig), morøtter, choklad med russin och nøtter och chokladkakor! Vet inte om det ær jag men tycker jag blivit fetare! Speciellt magen! Herregud alltså! Jag vet ju att nær man trænar så blir musklerna større under fettet och sen nær man trænar hårdare så førsvinner fettet men ændå... Kænner att konditionen blivit bættre iaf! Wihooo lite bra att træna haha! =)

 

 

Good Lord va Brad Pitt ær læcker i Troja!!!

 

Nej nu ska jag mysa och vænta på att min ælskade kommer hem, saknar honom varje stund han ær borta...

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback