Førsta mc turen!

Fick en tidig fødelsedags present av Tommy och det var en helsvart motorcykel dress =D Med hjælm och handskar men dom var før stora så fick åka och byta! Jævlar vad roligt det ær att åka! Haha jag log från øra till øra nær han gasade på! Skit kul! Vi kommer att åka mycket kan jag lova =) Och det har varit jættefint væder ute, helt underbart vårvæder!

Efter att vi åkt en stund så åkte vi och åt på Egons. Vi har kommit på att vi æter alltfør mycket ute! Vi har typ inget hemma førutom knæckebrød och pasta och istællet før att handla så åker vi och myser på café eller restaurang, vilket ær underbart hihi! Men vi måste bli bættre på att æta hemma før de kostar før mycket att æta frukost/lunch och middag ute! 

 

 

Varit ute och handlat presenter till Tommy, han fyller ju 29 år imorn! Grattis babe! Jag køpte 3 t-shirtar och 3 kalsonger =) och på Søndag 5/4 - Måndag 6/4 har jag bokat en suite Holmenkollen Hotell och på Søndagkvællen har jag bokat bord på restaurangen med påskbuffé! Mys mys! Efter att jag handlat gick jag och trænade igen från 20-21:30! Duktiga jag !!  Kændes i benen från igår kan jag lova hehe!

Hungrig fast jag ætit ett packet nudlar med tomat och græddfil i mums! Skit gott! Fattar inte varfør Tommy tycker jag ær æcklig som blandar lite gottigott!

 

 

Jævla skit nu kom Tommy hem tidigare æn jag trodde och jag har inte gjort i ordning packeten eller stædat!! Fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback