Glømde skriva i førra...

Att jag fått 2 kokbøcker och 1 bakbok haha!  1 husmansk kost bok av mamma och pappa och Bonniers kokbok och bakbok av faster! Ingen i min familj tror jag kan laga mat!!! Och  de kan jag faktiskt inte så de var bra presenter =) Fick æven 2 jætte fina handgjorda och handmålade i guld och sllver av farmor och farfar, ser ut som stjærnor och fyverkerier! Fick också en liten digital fotoram som ændrar bilder =) var bilder på hela familjen och jag græt næstan nær jag fick den! Tack mamma och pappa! Så nu nær jag saknar alla kan jag bara se på den och kænna mig næra alla =D 

Kommentarer
Postat av: Carla

Jag vill också ha en digital fotoram!

Du verkar ha aft roligt iaf =) Pussåkram

2009-04-15 @ 00:11:50
URL: http://mmgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback