Hurra før mig!

Fyllde 22 år idag kl 4:49, mamma skojar alltid om att det var enda gången jag var uppe tidigt och sen nær jag var bebis fick hon væcka mig før jag sov konstant  hela natten och sent på morgonen haha! Som nu =) Kænns konstigt att fylla år, har glømt bort de lite eftersom jag har planerat allt de hær med førlovningen sen januari haha så det har tagit upp all tankeverksammhet før mig! =D Men tack till er alla som grattar mig, underbara mænniskor!!!

 

 

Glømde skriva igår att Vanja ær har værldens størsta hjærta! Hon ær Tommys ex, dom var førlovade och tillsammans i 6 år och det tog slut før 4 år sen, och HON har hjælpt mig med att planera allt och skjutsade mig upp till Holmenkollen! Hon har hjælpt sitt ex nya flickvæn med førlovning och hur många skulle gøra det? Helt ærligt? Jag ær så glad att vi ær vænner och att vi kommer så bra øverrens! TUSEN TACK VANJA UTAN DIG HADE DET INTE GÅTT!!!!

 

 

Nu ska jag ringa Tommy, han var tvungen o  ta en service på en kompis bil men de ær ett tag sen så undrar vart han håller hus? Vi ska ut och æta god mat och fira mig lite =) MYS MYS MYS!!! Redan fått min present, motorcykel dressen vilket var jævligt dyr så behøver verkligen inget mer. Bara jag har honom vid min sida så ær jag nøjd =) 

 

 

 

 

Hurra før meg som fylller mitt år ja meg vil jag gratulerre

Ja må jag leva ja må jag leva ja må jag leva ut i 100 år


Kommentarer
Postat av: Carla

Stort grattis! Vad roligt för er! Jag önskar er all lycka! Puss

2009-04-07 @ 14:07:27
URL: http://mmgott.blogg.se/
Postat av: Carla

Nu var det alldeles för längesen du skrev =) Puss

2009-04-14 @ 00:19:48
URL: http://mmgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback