In till stan...

Och fixa med deklarationen så man får skatt tillbaka, fick tillbaka skatt från Sverige också så jag blev positivt øverraskad! Pengarna behøvs garanterat i sommar! Sen behøver jag springa førbi hos Annsi, internetdosan behøvs før svenska deklaraionen. Var dær igår och det var mysigt! Vi sola solarium och satt på takterrasen och drack smoothie =) LVegetariska vårrullar och sallad till middag och spel på datan! Trevligt trevligt! Men sen ringde Tommy och sa att motorn skært sig och att vi behøver en ny motor... Mindre roligt. Jævla skit! Så jag hoppas verkligen att jag får jobbet på H&M annars vet jag inte vad jag gør.

 

Ska træffa Olive idag också, hon ringde mig imorse och frågade om vi kunde ses =) Klart vi kan! Så nu ær jag nyduschad och påklædd, ska bara sminka mig, diska och gå till Triaden, måste ta ut pengar till bussen och fylla på mobilen. Usch vad pengarna flyger ivæg, inte roligt nær man inte har mycket pengar!!! Blir træning ikvæll før de var vældigt længe sen nu. Skrivit att jag ska træna och så har de blivit andra planer. 

 

Blir nog en utlandsresa i sommar, hoppas de finns platser kvar! Skulle bli så mysigt! Hoppas Natta och Viktor kan følja før de vore hur kul som helst! =D 4:e sommaren i rad med min favorit tjej! 

 

Nej nu måste man røra på sig! Ha de bra folkens

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback