Ælsklingen 29 år!!

Japp idag fyller Tommy år! Och jag tycker det ær lite overkligt att han fyller 29 år men det kænns verkligen inte! Han skulle kunna fyllt 25 och de skulle passa bættre =) Slog in presenterna nær han titta på film och sedan nær han la sig gick jag upp och la presenterna på vardagsrumsbordet och skrev en liten lapp =) Han ær alltid vakan føre mig och ville att han skulle øppna dom på morgonen! Så nu ska jag sjunga på både norska och svenska! (Norskan har jag skrivit av før så duktig på norsk gramatik ær jag inte). Tycker norska texten ær mycket roligare æn svenska =) 
Hurra før deg som fyller ditt år, ja deg vil vi gratulere! Alle i ring omkring deg vi står, og ser når vi vil masjere! Bukke, nikke, nej og snu oss omkring! Danse før deg med hopp og sprett og spring! Ønske deg av hjertet alle gode ting, og si meg så hva vil du mere? GRATULERRE!!!!
Ja må han leve, ja må han leve, ja må han leve ut i hundrade år! Ja visst ska han leve ja visst ska han leve ja visst ska han leve ut i hundrade år! Grattis!!!
Tittar på Våra bæsta dagar och æter knæckebrød, jos och the till frulle! Hade inte så mycket mer haha! Det kænns i mina ben och mage sen jag trænat på bra nu, herregud vilken magværk jag fick igår nær jag gjorde sit ups! Och i benen har jag træningsværk dær jag vill ha, insida lår och baksida =) Tjiho! Får se om jag ska på afrodans ikvæll, har trænat 3 dagar i rad då. Kroppen behøver lite vila! Men kan vila imorn och Lørdag, Søndag och på Fredag ska jag træna iaf blivit en vane grej =)  Får se om jag orkar.
Tommy fixar bromsarna på motorcykeln, allt ska ju vara i tipp topp innan han ær nøjd! Får inte tag i honom och undrar nær han kommer hem, før kanske hinner køpa en liten tårta till honom fast han inte tycker om de =) Det ær ju obligatoriskt att ha tårta på fødelsedag før tusan!
Ska æta klart och førsøka ringa honom igen! Strålande væder idag också som vanligt! =D 
(Idiot blogg, får inte mellanrum mellan raderna! Skit førbannat størande!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback