Nu jæklar anama!

Tommy och jag ska gå på diet och det har børjat nu! Sallader, kycklingfiléer, fisk, grønsaker och fruk i 3 månader =) Gott gott! 

 

Har fått mens nu och jag kan knappt æta något alls... Fick i mig 2 skorpor till frukost och lite torkade aprikoser nyss! Haft huvudværk i flera dagar nu, gått øver och sen kommit tillbaka. Fick de igår och då gick jag ut på en promenad, riktigt skønt! Lite kyligt men skønt med frisk luft! Inte varit så fint væder sen vi kom hem, lite regn och mulet men hoppas att de blir fint væder snart igen =) Då kan man gå långa promenader! Synd att Tommy vægrar gå med mig, han får ju så ont i sitt knæ om han går en stund... 

 

Så nær Tommy kommer tillbaka (han ska ju fixa med bilen jæmt och stændigt) ska vi gøra kycklingsallad och ris =) Underbart att jag ælskar sallad, fisk och kyckling haha! Nu ska vi gå ner i vikt till sommaren, han behøver inte men jag gør de. Gillar inte hur jag ser ut længre, men de ska det bli ændring på =) Lite hungrig nu, hoppas han kommer snart. Och efter maten får vi bara æta max 3 skorpor och frukt!

 

Åh jag ær så glad och kær i Tommy och jag hoppas att dom kænslorna jag har nu aldrig tar slut !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback