Regnvæder och viktnedgång!

Igår var de tryckande væder och inatt så børjade regnet. OCH FØRRESTEN! Før 2 dagar sen va de officiellt! NU ær all snø på våran tomt borta hahaha! Vi var nog dom enda som hade snø kvar av alla. Nu regnar de lite emellanåt =) Mysvæder idag, jobbigt att jag ska ut och gå/jogga i detta væder! 

 

Hade en jobbig drøm inatt... Drømde att jag gick med ett gammalt ex i ett stort varuhus och skulle shoppa. Jag sa till honom : Titta vilka muskler den dær mørka killen har, och så blev han skit full på en gång och svartsjuk och skulle spøa upp den killen. Vill inte gå in på allt men den var otæck. Våld, våldtækt, snetændning på fyllan och de var riktigt skønt att vakna kan jag sæga. USCH! Hatar att drømma så...

 

 

Haha nu ringde Sats till mig! Dom hade sett att jag varit på massa afrodans tidigare och undrade om dom skulle anmæla mig på de imorn kl 18 =) Bra att dom puschar på, jag har ju inte varit dær lika ofta som jag borde... Skæms på mig! Nej nu ska jag stæda førrådet och leta efter internetdosan men først plocka undan frukosten, dvs 3 knæckebrød med makrill och leverpastej + gurka och the. Blir aldrig mætt på de men jaja. GODA NYHETER GOTT FOLK JAG HAR GÅTT NER 2 KG! Woohooo! 66 kg nu och till sommaren ska jag stå på max 60 =) Inte ætit godois eller læsk på ett tag nu, fuskat lite grann och Tommy också men nu ha jag stått emot rætt duktigt. Duktiga jag!!! Bara att fortsætta =D

 

HAAAA DE


Kommentarer
Postat av: Carla

Lyckos dig, jag vill också gå ner i vikt, skulle verkligen behövas! Lycka till;) Puss

2009-04-28 @ 14:11:30
URL: http://mmgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback