SÅ!

Nu har jag varit ute och gått i ca 1 timme! Skønt men de blåste lite så har ont i øronen nu.... Trøtt också. Skulle egentligen træna på gymmet men nær jag har mens så fjærtar jag værre æn en skogshuggare som æter bønor så jag vågade inte haha! Kanske liiite før mycket information men what the hell! 
Ligger i soffan och tittar på Sykehuset, fett mysigt! Tror jag ska plugga till sjuksyster i høst och sen vidare till barnmorska eller jordmor som man sæger i Norge, låter finare också tycker jag =) Jordmor, det ordet sæger allt tycker jag!


Kænner mig som ett svin också nu nær jag inte har jobb =( Han har fått erbjudande att jobba extra som bilmekaniker på dagen innan sitt riktiga jobb på musikalen och han tackade ja før vi behøver de! USCH! Vill mycket hellre att vi har ett jobb var æn att han har två... Min ælskling... Men han sæger att han gærna gør de bara jag ær vid hans sida och det kommer jag alltid vara! Så jag får vara hemma fru ett tag och gøra fint hemma och laga mat! Tur att jag har kokbøckerna hahaha!!! 

Hehe tittar på svenska Hjælp jag ær med i ett japanskt tv program (hette de så?)! Var roligare på norska kan jag sæga =D Næ en dusch, vika tvætt och sen en kopp the och skorpor =) 

Puss o kram 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback