Nämen igen?

Blev inget besök på Skatt Öst och träffa Olive. Tommy hade mitt kort så kom inte in till Oslo!! Men jag fick städa och laga mat istället =) Blev stekt svamp, minimajs, blomkål, vitlök och kokt torsk med ris ! Fast jag råkade bränna lite.... Och honungsmelon till efterätt ! Gott va? Nyttigt och billigt faktiskt, vilket är riktigt bra =D

Sen är min syster så snäll! Tommy ska in till Oslo tidigt imorn och öppna teatern och sen tillbaka och mecka med bilar innan han ska tillbaka in igen... Så han fick sova här för Annsi, men han ville inte sova själv så jag fick följa med i bilen till Oslo haha! Så söt! Så nu städar jag lite hos syster som tack och ska leta efter min internetdosa, men Tommy trodde den var i förrådet hemma.... Och det blir ett helvete att hitta den! Blir riktig storstädning där imorn, ser inte fram emot de...

Nej back to work! Ska nog göra mig en Smoothie, köpte en som tog slur rätt fort men Annsi hade massa frukt i kylen så ska nog använda lite av dom =)



Nathalie min absoluta bästa vän! Jag älskar dig så mycket och jag hoppas att du vet att jag alltid är här för dig även fast jag är en bit borta! Du är en ängel för mig och kommer alltid att vara mig nära om hjärtat!



Nej nu ska jag gråta av glädje och se på Oprah om mirakelbarn!

Ha de bra (igen hehe) 


Kommentarer
Postat av: nathalie

:D älskling, vad glad jag blir! du är en ängel du med <3

2009-04-25 @ 13:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback