Skøn dag igår =)

I Onsdags sov vi hos Annsi och fast Tommy somnade och snarka på en gång så kunde jag inte sova alls. Tror jag somnade efter 3. Sen vaknar jag kl 5:45 av att Tommy inte kan andas med næsan (han ær allergisk mot allt typ) och han hade ingen næsspræy med sig... Men sen blev de bættre och han somnade om men inte jag. Och sen KL 7 !!! på morgonen børjar dom bygga och hålla på utanfør fønstret och vi hade 2 av 4 fønster øppna før de blir så jævla varmt. ÅH! Går upp och stænger dom, kan knappt røra mig sen før de ær så varmt... Går upp vid 9 tiden och har migræn... Håller i sig hela dagen men hinner till skatteetaten och fixar med skatten innan jag tar bussen och væl hemma ær man næstan helt utslagen, tar 4 naproxen utan verkan och sen kommer Tommy hem och leder mig till sængen dær jag somnar snabbt! Hatar migræn, haft de mycket på sista tiden men tror de kan bero på att det skiftar i vædret mycket. Från sol till mulet, regn osv... Blir spænning i luften som kænsliga migrænare kænner av. 

 

Men igår! Då vaknade jag pigg och med underbart varmt væder gick jag o træna runt 13 och sen bar de av till Oslo dær jag først læmnade en vinflaska till Vanja før att hon ær så snæll mot mig och sedan till Olive! Vi køpte grekisk take away mat =) Kycklinglår, klyftpotatis, sallad och tzatziki! MUMS! Vi satte oss i en park som heter Birkelunden och bara møs i några timmar =D Sen vid 21 sa vi hej då o jag gick till syster som var magsjuk. Hade køpt hårfærg och någon mjølkgrej som ær bra før magen! Så jag stannade dær tills  Tommy hade slutat och hæmtade upp mig =) MIn ælskling! Måste passa på honom så han inte går in i væggen... Børjar visa tendenser till de =( Och de vill jag verkligen inte! 

 

Vill træna idag ocså men får se om jag hinner. lite træningsværk idag från igår! Kænns bra! =D Nu ska jag æta upp min sista knæckemacka och gå ut i det fina vædret!

 

Ha de bra i helgen 


Kommentarer
Postat av: E L E N A

Hejsan! Jag skulle vara väldigt tacksam om du kikade in i min blogg.

Idag kommer ämnet självförtroende tas upp och det skulle vara väldigt kul om du kom med en åsikt.

Alla tycker olika! =)

2009-04-26 @ 10:11:18
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback