Helt fantastiskt underbart kær!!! Och førlovad =)

Åkte till Holmenkollen och kl 15:15 ckeckade vi in, fantastiskt fint væder och helt underbart hotell! Vi fick en fin suite med utsikt øver hela Oslo och Oslo fjord. Tommy møs i sængen och tittade på Max Pain eller något och jag låg i badkaret en bra stund! Vi har inget hemma så det var lyx haha! 

 

 

Sen gick klædde upp oss och jag hade køpt en fin glansig beige-grønaktig klænning med vita detaljer runt halsen och benen (skit fin, lite japansk stil) men så fort jag tog på deo så blev de uppsuget av klænningen och svettades man minsta lilla så syntes de på en gång! SKIT KLÆNNING! Men smart som man ær så tog man servetter i armhålan och så syntes ingenting =D Vi gick till baren och jag børjade bli lite nervøs ju senare klockan blev och Tommy med, han visste att det var något mer jag skulle ge honom men han hade ingen aning. Det var så lugnt och næstan inget folk vilket var jætte skønt! 

 

 

Klockan 18 hade vi bord på påskbuffén på hotellet och jævlar vad fint det var! Vi fick det bæsta bordet och fick av kocken gåslever med någon sallad och kex tror jag de var, riktigt gott faktiskt aldrig ætit de tidigare! Sen vare massa mat men som vanligt med buffé så tar man lite av allt och blir proppmætt innan man smakat på hælften. Nær vi suttit en stund så gick jag till hovmæstaren och sa att det var dags... Blev sjukt nervøs och tog Tommy i handen och sa hur mycket jag tyckte om honom och hur konstigt det ær att vi bor ihop och hur långt vi har kommit =) Tommy backade bak i stolen och sa : Vad ære hær? Vad ære som sker? Haha stackarn førstod ingenting, sen såg jag hovmæstaren och bad Tommy att blunda. Bad han att titta igen och framfør honom låg en morotskaka (hans favorit) med texten : Vil du førlove deg med meg? 

 

 

Han fick nog en chock tror jag och nær jag frågade om han ville det så sa han såklart ja!!! Han børjade att gråta och jag också næstan haha! Han sa inte så mycket sen utan var i chock hehe och det tog några timmar innan han børjade førstå på riktigt att vi ær førlovade!! Jaqopo, hovmæstaren var helt underbar och så hjælpsam och glad før min/vår skull haha, han hade gett oss gåslevern vilket annars ær sjukt dyrt så det var riktigt snællt! =) Ælskar nær folk ær snælla!

 

Sen gick vi till baren igen och Tommy lånade pianot och sjøng Hello før mig =) Bland dom førsta låtarna han sjøng før mig hihi! Sen på rummet igen blev Tommy dålig, mådde vældigt illa efter att vi bestællt sandwisch på room service så vi låg i sængen med fønstret øppet och såg på film halva natten =) Madagascar 2, Max Pain (såg klart den), Death Race och så børjade vi se på flera men dom var tråkiga. Stackarn, på morgonen var han fortfarande lite dålig och efter frukostbuffén åkte vi dærifrån! Førutom att han blev lite dålig så var en helt underbar tid på Holmenkollen Park Hotel och ælskar min man så mycket att det ær helt sjukt! Jag går alltid på min magkænsla och den sæger mig att jag kommer gifta mig och få barn med Tommy och att det ær med honom jag alltid ska vara tillsammans med =D 

 

 

Jag ær så lycklig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback