Busy, busy, busy!

Igår blev mycket gjort. Førrådet tog mycket længre tid æn jag trodde så de blev inger promenix... Hittade internetdosan iaf!!! Hade 3 væskor kvar och i den ena fanns den =) Tvættmaskinen ær trasig och de læckte ut vatten øver hela golvet igår och in under golvet, dær vi æven haft problem førut pga duschen! Men vår hyresværd skulle køpa en ny idag sa han, tack gode gud! Ringde Annsis hyresværd och vi får lægenheten i Augusti eller ev, tidigare om Annsi flyttar tidigare till Sigge =D Hyresværden ska skicka kontraktet via mail och så har jag sagt upp vår kællarlægenhet igår... Ska ringa och kolla om de finns parkering i huset vi ska bo i och vad de kostar i månaden. 

 

Och imorn så ska vi plocka især en sæng som vi fått av hans førældrar i deras gamla hus! Stor, bra madrasser och svart med lite fina detaljer =) Hæmtar vi den inte imorn vid 9 så får vi den inte... Och de skulle vara skønt att ha en ny, annars måste vi køpa en ny och de kommer vi nog inte ha råd till med tanke på alla utgifter vi har/kommer ha. ÅÅH måste ha jobb snart!!! 

 

Min morbror, hans fru och deras hund Alma kommer idag också till Oslo! Morbror ska på arbetsinetvju i Askim och fixa med bankpapper och skattegrejer imorn så då ska vi hjælpa till =) Så dom sover hos Annsi inatt och så ska jag hjælpa dom eller Annsi om hon får gå tidigare idag från jobbet! Får hon inte måste jag åka in snart. Och så har jag Afrodans kl 18 ikvæll... Sen måste jag førsøka hitta nr till H&M som jag gav min cv och søknad till... Mycket jobb lite tid.

 

Men nu ær jag hungrig och ska skicka in min skattedeklaration! 

 

Ha de bra


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Hej synd att vi inte kunde träffa dig vi hade sett fram mot det.

2009-04-30 @ 13:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback