Vaaarmt =D Men utan Valborg.

Helt underbart fantastiskt vårvæder! Næstan sommarværme! Wiiii!!! Idag har vi gjort mycket! Gunilla och Benke (moster & morbror)  kom aldrig igår så det var synd! Får træffas en annan gång! 

 

Idag, som sagt fick vi mycket gjort, uppe 8:30 och hjælpte Tommys pappa med att slænga och læmna grejer (dom har nyss flyttat från hus till lægenhet) och sen fick vi hjælp av honom att hæmta sængen! Så fin den é =D Svart med sænggavel med lite fina krusiduller men vi ska måla om guldknopparna till svart før dom var lite slitna i færgen. Sen hæmtade vi scootern hos Tommys kollega Christer (den Tommy køpte till mig, bilen som han skulle køpa først var skit tydligen) och så køpte vi delar till den så snart ær den fin! Och så ringde jag H&M och hon hade læst min cv och verkade intresserad så hon skulle ringa på Måndag ang. intervju! Hann æta lite mat på kina restaurang innan Tommy skulle på jobb igen 15:30. 

 

Gick och handla før imorn ær de 1 maj och rød dag och ALLT ær stængt då, inte ens mat affærer... Idioter. Så jag køpte massa grønsaker som vanligt med tungt och sen 1 pelargon =D VÅR FØRSTA BLOMMA! Och 2 kryddor som man kan ha i kruka, mynta och citronmeliss yey! Men jag glømde de viktigaste såklart, tvættmedel och skøljmedel. Så måste gå ut igen och køpa, skønt att gå men ont i nacken efter en tung ryggsæck och 2 kassar! 

 

 

Och det tråkiga ær att norrmænnen INTE firar Valborg =( suck.... Alltid gått och sett majbrasa och åkt karuseller, ætit sockervadd och sen vidare før att dricka! Men nej då inte hær før i Norge ær de førbjudet att elda! Norge och sina jævla regler! 

 

Roligt att Tommy ser att jag gått ner lite i vikt =D Han påpekade att jag fått smalare ben! Och igår trænade jag Afrodans, skit kul =D och så ska jag børja på Reaggetone dans på Måndagar, ælskar att træna med henne som leder Afrodans før hon har sån skøn utstrålning och energi! 

 

Nej ut och handla, tvætta, dammsuga, stæda och se om man hinner och orkar træna =) 


Kommentarer
Postat av: E L E N A

Hejsan! Hoppas du har haft en fin dag idag! =)

2009-04-30 @ 22:46:33
URL: http://elenasobrino.blogg.se/
Postat av: E L E N A

Hejsan! Jag skulle vara väldigt tacksam om du kikade in i min blogg. Idag kommer ämnet ålderskillnad upp och det skulle vara väldigt kul om du kom med en åsikt! =)

2009-05-01 @ 08:57:08
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback