Bara att køpa en spade o børja græva.

Kom hem igår efter jobbet vid 22 och åt lite mat men mådde illa, trodde de berodde på att jag knappt ætit sen 14 och tvinga i mig lite mer. 00 gick jag o la mig, mådde riktigt dåligt och fick feber, kramper i magen, stora ledsmærtor, dålig mage och hosta en del! Tommy och sværfar kom hem runt 02 och då hade jag høg feber och kunde knappt røra på mig. Tvinga i mig 2 paracet. I morse hade jag inte lika høg feber med fortfarande kramper i magen och ont i hela kroppen. Ringde legecenter och kolla med dom och hon frågade om jag hade feber och ledsmærtor och de har jag, så hon tyckte jag skulle komma och ta tester. Så 17.20 ska jag testa før svininfluensa!  Skit skit skit!

 

 

 

Skriver senare om jag har de eller inte, men med min vanliga otur så har jag de sækert.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback