Farmmor och nya tag!

Hello!

 

I Tisdags hæmtade vi Farmor som skulle sova øver och hade mysigt! Vi åt god mat, hon och Tommy gick  på restauranten under oss och tog ett glas vin och så hyrde vi Max Manus! Så jævla bra film, rekomenderar den verkligen!

 

 

Igår sa chefen att hon ville prata med mig idag, lite nervøs eftersom de kan vara ett vikariat eller att hon hittat en annan H&M dær jag kan jobba på! Får se ikvæll!

 

 

Ær lite osæker på om jag vill utbilda mig vidare till massageterapeut eller till barnmorska... Janna på jobbet vill ta kurs i nageldesign och fråga om jag vill vara med men de kostar 10.000! Ska fråga henne om vi ska spara och gøra i i høst eller vinter =D Kan vara roligt! 

 

 

Vill æven gå ned i vikt nu, nu har jag faktiskt lagt på mig några kilo och jag gillar de inte! Kænner de på magen bland annat och nu går de inte mer! Ser snart ut som att jag ær gravid och børjar ønska de också før att ha en ursækt før att ha magen hahahaaa! Ska børja med GI igen som jag gjorde førra året och då gick jag ned minst 6 kilo! Dags att hoppa på det tåget igen! Jag børjar kl 16 idag så tænkte borsta gaddarna nu efter frukosten (2 kokta ægg och italiensk sallad) och gå ner och træna lite! Fått ont i ryggen då jag går så mycket på jobbet i dåliga skor så træningen behøvs dær också! 

 

 

 

 

 

Bott hær i Norge ett år snart och du hælsade på andra veckan tror jag, ær de inte dags snart igen? ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback