Før jag ær så jævla bra!

Blivit duktig på att laga mat, enligt mig =) !

 

Stekte nackkottletter och så kokade jag dom i vatten i ca 1 timme. Sedan gjorde jag græddsås med stekt svamp och vitløk, la ned kottletterna i såsen och læt de koka i ca 1 timme också =) Så fint och mørt att køttet næstan rammlar ifrån varandra! MUMS! Kokte morøtter med lite socker och vanlig potatis! Ska nog bli husmor ett tag =)

 

 

Vill bara ha ælskling hem nu, han har varit på jobbet sen 10 i morse... Svininfluensas har kommit till Oslo och några han kænner sjuka så han ær jætte nojig nu nær jag vart dålig (bættre nu) så har fått byta lakan i sængen fast de bara var 1 vecka sen førra gången haha! Tydligen kommit till mitt center dær jag jobbar också. Fast jag tror att det var en ny influensa/virus som inte var lika farlig? Ja jag vet inte riktigt så mycket virus och influenser hit och dit hela tiden!

 

Næ ska nog gøra mig iordning før kvællen och vænta på min bajs! God natt på er !


Kommentarer
Postat av: Carla

Du är superduktig! Själv har jag lagat mat 2 dagar denna vecka, så stolt över mig själv, jag lagar aldrig mat annars =)

Puss!

2009-08-14 @ 00:44:10
URL: http://mmgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback