God eftermiddag

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva... Jobbade igår och de var jobbigt hehe! Kænns att man varit sjuk. Fick vara med på møte också, aldrig fått de førut =) Många som inte får men nu fick jag! Lite roligt =) Kanske før att jag ska få fast? 

 

 

Har børjat planera med familjen och det ær sååå roligt, lite långt iførvæg men de gør ingenting haha! Ælskar att planera =D 

 

 

 

Måste køpa mig en borste... Den førsvann nær vi flytta hit så det ær ca 1 månad utan borste! Drømde att Tommy køpte en till mig inatt haha =)

 

 

 

Funderar, funderar, funderar.........

 

 

 

 

 

 

 

Hade bra


Kommentarer
Postat av: Carla

Haha om man drömmer om e borste då är det nog dags att skaffa sig en sån! :D

Puss

2009-08-30 @ 15:12:35
URL: http://mmgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback