Hallå i stugan!

Har tyværr inte orkat eller velat skriva något plus att Tommy haft datan på jobbet hela førra veckan =) Børjar trivas rætt bra hær i Oslo nu, hittat några fina stællen som jag totalt ælskar! Jag och syrran går riktigt bra ihop nu också, trænar en del på Sats tillsammans och får skrattattacker haha! =D Och idag efter træningen gjorde vi smørgåstårta! Norrmæn gillar inte de av någon anledning men desto mer till oss hihi!

 

 

I helgen var vi på 30 årsfest (Vanjas bror) och vi hjælpte till med allt! Fick trøjor dær de stod Team Ivan! på baksidan och så stod namnet och vad vi skulle gøra under! På Tommy stod de Tommy och Grill-vott 2 (ansvar med en annan att grilla lammet) och på min stod de Rose-Marie och Alt mulig kvinnen hahaha trodde jag skulle skratta ihjæl mig nær jag såg dom! Familjen hade hyrt en gård och vi var mest i ladan som dom pyntat och gjort fin, vi grillade ett helt lamm och hade lekar, det var riktigt trevligt faktiskt! Från tidig Lørdag till eftermiddag på Søndag så vi var helt slut efteråt haha! Men kul var de! Fick bara massvis med myggbett, mest på føtterna och vaderna (som vanligt), kliar så jag håller på att bli galen! Men håller mig rætt bra från att inte klia, blir så mycket værre då =) 

 

 

Fått uppdaterad tv box nu så vi har massvis av bra kanaler bl.a. Tv 1000 kanalerna och andra bra filmkanaler så vi myser massor på kvællarna =D 

 

 

 

Børjar længta sjukt mycket efter att få en egen familj med Tommy och hoppas att jag får de snart, åh min ælskling!

 

 

 

Ska nog gøra lite the och se på Hælsoresan med bajs snart!

 

 

God natt på er och sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback