I soffan...

Nej de var bara vanlig influensa "æn så længe", blir de værre måste jag åka in på legevakta. Fick 1 tablett och 2 febernedsættande. Sjukt jobbigt att åka ned till legecentret, græt før jag hade så ont i kroppen men bættre nu! Svettas och kænns som att jag har feber men nyss kollat och den låg på 36,7 (så skulle man plusa på 0,5 sa dom) så 37,2. 

 

Ligger i soffan med vatten, Mariekex och tæcke under mig och øver mig. Ser på Polisskolan 4 =) Undrar hur jag ska få spva inatt, sovit næstan hela dagen och kvællen...

 

 

 

Ha de bra.


Kommentarer
Postat av: Carla

Vi får hoppas på det bästa! Hoppas verligen inte det är något allvarligt!

Krya på dig gumman, puss <3

2009-08-21 @ 23:15:51
URL: http://mmgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback