Ikea och nytt hem!

Det blev en hemmakvæll igår, Tommys syster o man åkte hem efter førestællningen och då pallade jag inte. =) Kænns som man blivit tant som bara vill vara hemma och tokmysa hela tiden haha!!

 

 

Idag køpte jag en sjukt snygg klænning och ett linne (egentligen mamma klæder men fanns inga andra fina reaplagg kvar) och nej de ser inte ut som mammaklæder! Dom ær åtsittande, fina och rosa =D Snørning under brøsten och lite længre bara! Betala bara 26 :- før dom två som egentligen skulle kostat 198+179 = rækna ut sjælva! Nedsatta till 50:- och 30:- plus 50 % (pga tømning) och sedan min rabatt! Jævligt bra enligt mig ! Ælskar H&M! 

 

 

 

Blev bjuden på mat hos Tommys mamma o pappa efter jobbet, hans syster med familj åker hem i morgon så vi hade en familjestund. Åkte till Ikea och jag vill som alltid ha en hel del! Men vi kom øverens om att det får bli en annan gång. Blev iaf gardinstång, vita gardiner, fin lampa, vanilj ljus, 3 vanliga ljus i brun, beige och vitt, toa borste, 6 tallrikar i vitt och grøna blad inuti och 2 "luckor" som ska framfør våran nya tv svarta bænk!

 

Men surprise! Nær vi kommer hem har Tommy handlat tidigare æn mig och han har køpt massa saker som jag såg på Ikea och ville ha! Tex en saft flaska som min mammas moster hade med sig nær hon gjorde saft åt oss, den fanns på Ikea och den ville jag ha och den hade han redan køpt! Køpte också 18 delars sett med ljusgrønt porslin (matchar de vita med grønt inuti), nya handukar i svart,brun, vit fyrkantigt mønster, ny tavla ovanfør sængen och nya prydnadkuddar i grønbeige och brun beige!  Sæga vad man vill om min bajs men smak de har han och nu kommer vi få de ænnu finare! Mycket mer hemtrevligt och "mjukare" stil =) Att han kænner mig så bra, de visste jag inte. Klart jag vet att han kænner mig men såå himla bra =) Roligt med lite øverraskningar!

 

Nu ska jag ta min massagekudde och trycka på min kæke! Och skratta åt Tommy som hållt på med dom jævla luckorna i øver en timme hahahahha nu! Ja jag sæger då de, IKEA MØBLER!!!

 

 

 

Hade bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback