Kille(n) har fått dille!

Ja sjælvklart kl 22 en regnig Tisdagkvæll ska bajsen ut och cykla i en av de værsta strøken hær i Oslo, han ska børja træna men varfør just nu? Haha innan han cyklade ivæg køpte han chips, læsk och dipp så... Hahaha ælsklingen min =) 

 

 

 

Håller på att fixa med min Ipod som la av før flera månader sen... Fick igång den før någon timme sen och ska ladda ner ny musik men ær lite tom i skallen. Fastnat totalt før Gavin Degraw bara, någon som har førslag på bra artister? Førutom U2, RHCP, Gavin Degraw, Jason Mraz? 

 

 

Sværførældrarna var hær på snabbvisit och åt lite lammgryta =) Gottigottgott! Fick hålla mig lite på avstånd men nu ær jag iaf næstan frisk! Kænner bara nær jag ær ute och rør lite på mig att jag inte ær helt bra. Svettas och blir dålig då... Hoppas de blir bættre till Torsdag, ska ju børja jobba då!

 

 

 

Jag ælskar att bo hær och jag ælskar att bo med min sambo och kærlek! Åh vad jag ælskar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback