Lite om min kvæll

Træffat Tommys syster, hennes man och 2 av deras 3 barn =) Vældigt trevliga mænniskor! Tyværr inte så længe då jag fick børja 2 timmar tidigare på jobbet så det blev 14-21.... Utan lunch. Så nu har jag ætit middag och ser på Polisskolan 3 !Hahaha de ær riktig humor alltså! Har børjat ælska gamla serier som Frasier, South Park och The Simpson ær jag helt galen i =)

 

 

Mamma Mia har preimær idag efter sommarstængt och Tommy jobbar såklart, hans syster och ser på showen och så ska dom ut efteråt! Vill också ut men ær trøtt och frusen, ska børja 10 imorn till 18... Får se om jag går ut.

 

 

Brrrr næ en tjock trøja eller filt på sig och en kopp the så ær min kvæll ræddad =) 

 

 

Hade bra!


Kommentarer
Postat av: Carla

Mysigt!



Haha fööörlåt! Det var inte meningen att pajja för dig =) Du får helt enkelt skita i det jag skrev och fortsätta sjunga låtsasengelska =)



PUSS!

2009-08-15 @ 00:04:31
URL: http://mmgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback