Næhe inte de...

Førsøker o ændra lite på bloggen men ingenting hænder? Hatar att jag inte kan data!

 

 

Varit hos Tommys mormor och morfar (+ hans mamma, pappa, moster med familj, morbror med familj) vældigt trevligt och roligt haha! Grillat køtt i olika former och korv, sallader och vaniljglass till efterætt =) Mys mys mys! Men sværmor tjata som vanligt att hon aldrig får barnbarn! Detta stændiga tjat haha!! Varje gång vi ses så håller hon igång, vi skulle tydligen få en bok i julklapp om hur man gør hahaha! Man måste bara skratta =)

 

 

 

Nyss ætit lite spagetti med smør och salt! Karljæveln har fått mig att gilla smør, inte bra inte bra alls! Stædade lite i mitt klædskåp och hittade min borste i en væska haha! Så skønt att borsta håret =D

 

 

 

Lite tænda ljus, røkelse och en bra bok med vatten vid sidan av. Bra avslutning på dagen och børjan till natten =)

 

God natt på er och hade bra!


Kommentarer
Postat av: Carla

Äntligen hittade du borsten!

2009-08-31 @ 22:34:58
URL: http://mmgott.blogg.se/
Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

bra att du kan skratta åt det där med barnbarn, vet många som blir jätteledsna eftersom de inte kan få barn. men kanske kan ni få någon jättespännande bok om barnproduktion a la 70-tal:.)) då får ni skratta ännu mer:.))



tack snälla för dina fina ord också, de gjorde verkligen susen en dag som denna:.))

2009-09-02 @ 01:18:59
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback