Nu ær de nok=nog!

Nej jag tycker inte om och kommer aldrig tycka om nær de åskar och blixtrar ute! Vaknade i natt mitt i en mardrøm av att de small i fønstrena och de åska av bara faan ute! Værsta sættet før mig att vakna på tror jag. Tog flera minuter innan mitt hjærta lugna ner sig...

 

 

 

Varit duktig idag och trænat med syrran idag igen, vi kan av någon anledning inte hålla oss før skratt nær vi trænar! Helt omøjligt haha! Sen hade hon dåligt inflytande på mig och køpte kycklingkebab åt oss haha! OCH smørgåstårta igen hehehe, tur man trænar! 

 

 

Nej nu får de faan sluta åska! Det regnar, blixtrar, åskar och ær sol ute samtidigt... Ja jag sæger då de!

 

Ha de bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback