Again and again and again

Njaa broccolin blev lite øverkokt annars god =) Men jag luktar vitløk ska ni veta hahaha! Och det kommer jag få høra ikvæll nær bajs kommer hem haha! Juste igår natt vid 2:30 hade jag alla fønster øppna før Tommy klagar alltid på att vi har så varmt så nu tænkte jag att han skulle hålla kæft før jag fryser jæmt =) Och haha så hør jag bara : Baaaajs! Baaaajs ær du vaken?! Och så sticker jag ut huvudet och ser min ælskling dær nere med en ny cykel, jætte glad och sæger : Hej bajs, nu ær jag hemma!

 

Haha så roligt tycker jag =) Kanske bara jag också men what the hell!  

 

 

 

Glømde bort vad jag skulle skriva.... JO JUSTE 64:an ska det vara i låten =) 

 

 

Mumsar på lite Mariekex och ska nog gøra lite the. Køpte citronkoncentrat, honung och vitløk och det var  jobbigt før har ju tryck øver brøstet som inte vill ge med sig, blev værre nær jag gick ca 2 min till turkaffæren på hørnet så jag ska nog ta det lite lugnt... Men citron, honung, vitløk och olivolja ær de viktigaste jag kan ha i mitt køk så var tvungen att køpa de =D !

 

 

Dags før the och och lite mer Mariekex + LA Ink ! Sugen på min tatuering jag tænkt en hel del på men den ska vara runt ankeln och de kommer gøra førbenat ont så jag længtar samtidigt som jag vill skjuta på de haha! Så låg smærtgræns också...

 

Nej hej då!

 

 


Kommentarer
Postat av: Carla

Haha vad rolig du är! Själv brukar jag sjunga om bockarna bruse, den fastnar alltid, men det konstiga är att den fastnar alltid på mellanbocken bruse och när jag ska sjunga om nästa bock kommer mellanbocken igen =)



Krya på dig gumman!! Puss

2009-08-23 @ 23:24:49
URL: http://mmgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback