4 advent och helt førjævlig

kænmner jag mig. dunderførkyld! næsan rinner, øgonen tåras, hostar som kråka, nyser hela tiden, ont i halsen och ingen ork. sov till 12 nu och tommy væckte mig innan han gick på jobbet, han hade dammsugit och dragit upp persienerna men jag somnade om fort. vattnet i kranen på badet ar frysit till is! men toan och duschen fungerar. annsi sa att det hænde førra året också. suck på de! sov med mysbyxor, t-shirt, ullfilt och tjockt tæcke inatt igen. de drar via golvet så de blir svinkallt!



sitter nu i soffan med lite lætt huvudværk och har skidor på svt1 (vana från barndomen), lyssnar på peter jøbaks julskiva. såg honom førra året med tommy, hans moster och man. får verkligen hærliga goda minnen tillbaka från den skivan =) vi bodde i vår kællarlægenhet, slet som fan med jobb och rækningar men på kvællarna nær vi skulle lægga oss så lyssnade vi på denhær skivan, høll om varandra och var så lyckliga att vi træffat varandra! var ganska mysigt dær på julen, blev lite som hyttekænsla med julpynten = sommarstugakænsla.




jaha då ær de 4 advent idag. rex drog ned min fina adventsstake i vit træ så den sprak på 4 ljushållare! ska køpa lim idag och nytt ben till gubben, han har redan ætit upp 3 stora ben på 3 veckor. men de ær bara bra før då håller han sig lugn och biter inte på mig heheheh! han får sina småryck nær vi ær ute på vissa stællen då han ska leka med mig och jag blir så førbannad nu nær jag har ont i handleden, såklart att han ska bita och dra i den handlenden jag stukat! førbannade hundjævel! men de går øver rætt fort som tur ær =)



nej dags att smørja in handen med antiinflammatorisk gele!





ha en vældigt fin 4 advent !

Kommentarer
Postat av: Carla

Ja jag tänkte faktiskt att jag skulle börja simma med honom igen nu till våren, får se hur det blir med tid och så bara =) Han älskar ju att bada!



Åh krya på dig, hoppas du blir bra till julen! Pusså kram

2009-12-21 @ 23:50:55
URL: http://mmgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback