Det går så fint!

Før dom som undrar hur de går med hunden så går de vældigt bra! Han ær så duktig =D Lite før morgonpigg bara och væcker oss runt 8! Man mærker att han slappnar av och att det ær hær han bor, vi ær hans familj och flock nu =) Hærligt o ha en familj! Lilla RexiBajs!!!



Fortfarande inget julpynt... Har verkligen ingen julkænsla någonstans. Tråkigt før jag vill ha de men vi ær lite oeniga jag och Tommy också... Jag vill ha røtt, guld och vitt. Tommy vill ha svart och lila. Ja jag vet varfør ens diskutera nær julen ær røtt, guld och vitt!!! Men han vill ha en svart julstjærna i fønstret och lila adventsljus. Thats it. Rolig jul, synd før honom att det inte kommer bli så hahaha!!



Dags før lite fisk och grønsaker, sen middag idag men inte varit hungrig innan.


God natt och sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback