Jul och Nyår!

Ja jag vet att jag knappt skriver något men jag kommer inte ut på internet hemma så det så! Och min mobil laddare gick av efter julafton såklart så har inte haft telefon förräns inatt, tur man har en händig karl ;)



Kort summering:

Julafton : Jobbade 9-13, sen hem till Tommys familj och fira jul! Gick till kyrkan och missade början av Kalle Anka =( Annars väldigt trevligt! Konstigt men trevligt!

25.e : Åker hem till Farmor och Farfar med bilen i snöstorm, max 60 km/h och en Rexibajs med, framme efter 10 timmar... 

26.e : Åker hem till mamma o pappa och firar jul med faster m familj, farmor o farfar, Annsi och Vincent (katt), Morfar o Evy, Nathalie såklart!!! Fira pappa som fyllde 49 och så kom jultomten 2 gånger =D !!! Äntligen JUL!!! UNderbart att träffa alla, synd bara att de blev så kort!

27.e : Åker hem igen, nu bara 9 timmar... Brukar ta 6 timmar i vanliga fall!

28-30.e : Jobb jobb jobb...

31.a : Upp kl 5 och åker till flygplatsen för att fira Nyår hemma !!!! =D Jaaa skönt som tusan! Rexibajs är på hyttan med Tommys föräldrar! Benke, Gunilla, Morfar och Evy äter middag här nu =) Kusin med flickvän och bebis Jonna kom och hälsa på! Köpt lite kläder, kan inte låta bli nör man jobbar på Barnavdelning haha!


Nej nu är de Grevinnan och Betjänten för hela slanten! Nyss sett på Galenskaparna - Jul! Om ni inte sett den, gör de helt underbart! Nu har jag haft riktig jul och nyår =D Glad som en ja så glad en Rosie kan bli !



GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR FOLKENS!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Carla

God fortsättning vännen! Puss å kram <3

2010-01-01 @ 23:35:52
URL: http://mmgott.blogg.se/
Postat av: Carla

Haha, jag grinar fortfarande åt den! Häromdagen när jag låg i solariet såg jag mig själv dansa upp för ltaren och då låg jag och grinade haha! Nördigt värre!

2010-01-16 @ 00:04:09
URL: http://mmgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback