Inte igen

Orkar inte bli førkyld igen!! Faaaan! Alla på jobbet går på knæna før att alla ær sjuka, fan har inte haft rast på flera dagar och blir bara sæmre!

 

 

Haha inatt drømde jag om Mosshagen, gjort de mycket på sista tiden nu. Annsi hade gjort mat d.v.s. korv med brød =) Jag letade efter ketchup och ræksallad och hittade en jævla massa korv med brød som hon hade lagt i kylskåpet men dom hade hon haft senap på och de æter inte jag! Som tur var hade hon gjort några utanfør kylskåpet utan senap som jag åt. Men jæklar vad med korv vi kæka, hela familjen haha! Och så hade vi en præst som bodde bredvid oss men han skulle flytta och en annan præst skulle flytta in, mamma var fett jækla nyfiken granne och blev irriterad nær dom prata om att ringa på hos præsten, før då kunde dom væcka honom om han sov haha! Vi stod utanfør huset och jag førsøkte få uppmærksamhet bort från præsterna och sa : "Har du sett solnedgången? Molnen ser ut som en svan!" Och nær jag vænde mig om fick jag se den vackraste solnedgången i mitt liv! Såg ut som en jætte stor svan som døk in i ett hav av rosa, gult och orange! Fan va stort de var! Øver hela himlen! Mamma brydde sig inte utan sa : "Ja jag vet, men titta nu væcker dom han snart, stackars præst!" Sen gick vi in och åt korv med brød igen haha!

Ibland ælskar jag mina drømmar, iallafall nær jag drømmer om gamla stællen som betyder mycket som t.ex. Mosshagen (bodde dær i 10 år) eller fina saker som hænt! 

 

 

På tal om mat har jag æntligen gjort tacos! Mums! Varit sugen på det sen jag flyttade hit hahaha ca 5 månade snart! Blev med svinkøtt (ska vara sundare), rømme = græddfil typ, avocado, tomat, majs och sockerærtor! Men åt før mycket tror jag 2 st skal och 1 st wrap, jævla ont i magen nu. Tænkte mysa med ælskling med tacos, coca-cola, chokladglass och honungsmelon men han slutar inte førræn 23 så... Får æta sjælv igen, men de går bra faktiskt. Inte rædd hær =D Kænns bra, inte så fint men vi gør de bæsta av det vi har och vi trivs båda två som fan! 

 

 

Ska ta ut min spiral FREDAG DEN 13... Usch nervøs som fan, ska jobba 7 timmar efteråt om jag inte får ledigt (tror inte jag får de). Och Nutta var med mig nær jag satte in, kunde knappt stå utan fick ta taxi hem från Centrum (tog ca 5-7min o gå till mig) knapra jævla massa tabletter och ligga i flera timmar... Vill verkligen inte, vågar inte men har problem med skiten! Hoppas jag får bedøvning eller så får jag kæka starka smærtestillande før de ska vara værre o ta ut den! Då kommer jag att dø! Buhuhæææ! Nej nu ska lægga undan maten och gøra ordning tvætten!

 

Ha en fin kvæll


Kommentarer
Postat av: Anonym

skoja inte rosie, jisses vad du hade ont. men kanske går bättre att ta bort skiten..! you go girl!!

2009-02-11 @ 22:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback