Fyfan alltså...

Inget mer jobb efter 28 februari! Chefen har anställt 2 nya som ska vara efter mig 31 mars och hon gillade inte att jag varit sen max 3-4 gånger på 5 månader (!) PGA TRAFIKEN, och då tyckte hon att jag skulle sluta en månad tidigare för att det inte funkar att jag är sen såååå ofta och att jag ska söka nytt jobb närmare så jag inte blir sen! Herregud alltså! Fick en chock! Det var trafik kaos igår och satt fast i 1 timme och kom 20 min sent då hon sa detta till mig... Ok om jag har gjort något fel men de har jag verkligen inte gjort och det vet jag! Mina kollegor och patienterna tycker bra om mig och jag älskar att jobba där men chefen har varit konstig mot mig på sista tiden och jag har ändå tänkt o sluta helt efter sista mars men ändå! Så har världens huvudvärk idag och sjukt stel i nacken...

Det positiva är att jag kan ha naglar igen hihihi, men då blir de nog kanske jobb inom klädbutik ett tag! Litet avbrott i jobbet och alla rutiner!

Är hos syrran och äter lite godis... Hon skulle säga hejdå till en kompis som skulle på semester 1 månad i Afrika och när hon kommer tilbaka ska vi göra paj! Gott! Pratar med Olive på telefon, hehe hon är så söt! Alltid lika roligt o prata med henne =D Nej nu ska jag vila lite innan Annsi kommer hem igen!


Puss kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback