Hur lyckades HAN?

Skrev ju tidigare att Tommy haft skit ont i ryggen, han fick ondare på jobbet igår och åkte till akutten! Och dær konstatera dom att han har brutit 2 revben! Och han har haft det några veckor han med, har før mig att nær jag fick ont i handen så børjade han få ont i ryggen... Helt otroligt att vi lyckades bryta något samtidigt utan att veta om de haha! Men stackarn har sjukt ont och fick inga smærtestillande och måste verkligen jobba jærnet nu! Igår blev de 13 timmar... Men han får mina smærtestillande istællet før jag tål dom inte. Blev dålig igår, trøtt hela dagen och illamående så jag trott jag skulle spy så åt næstan ingenting igår. Och det var pga tabletterna, hatar att jag ær øverkænslig mot alla tabletter! Kan knappt ta alvedon utan att somna hahaha! 

Just nu tittar jag på I gode og Onde dager = Våra bæsta år. Ska nog spela lite MarioRally hahaha jævlar vad jag skrattar nær jag spelar, de hænder tusen saker samtidigt och man vet aldrig om man vinner eller førlorar! Man ska få tag i olika boxar och dær i finns olika saker som gør att man blir førminskad, får blæck på rutan så man inte ser något, man blir puttad ur vægen, man kan bli en kanon så man kør alla ur vægen och leder m.m ! Skit kul!

Nu pratar jag med Olive på telefon! Hahaha ælskar att prata med henne =) Så himla go tjej!

 

Hade puss o kram 


Kommentarer
Postat av: nathalie

hahahahahah, akutten!!!!!!! mupp roise :P akuten!

2009-02-26 @ 11:15:15
Postat av: Anonym

Till Natta : Oj hehehe oops! Tænkte inte på de =)

2009-02-27 @ 08:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback