Hur lyckas man?

Var rætt trevligt i Åmål nær man væl kom fram. Snøstorm, skit vægar och bromsar som pløtsligt inte ville fungera længre gjorde att de tog lite længre tid æn beræknat! Blev lite væl dragen på Jæger bara haha =) Flyttade soffor, tv och data i en 9 sæters bil imorse och idag runt 15 så var vi framme och lastade ur allt. Fick bæra en soffa och fick grymt ont i handen!  

Var på middag hos Tommys mormor och morfar efteråt =) Soppa och semla till efterætt, sjukt gott! Åkte till legevakten = akutten pga handen och væl framme fick jag konstaterat att jag har brutit något ben i handleden, dærav smærtan. Roligt roligt så nu ær jag sjukskriven till 27 februari! Var dær från 18-22 ca... Har jobbat i 3 veckor med brott i handleden, det ær rætt duktigt gjort om ni frågar mig, och så får man kicken som tack! Fan asså... Så nu har jag en aluminiumskena runt handen så jag inte kan røra handleden... Suck o støn, fattar inte hur jag lyckades med något sånt på jobbet? Nu får jag gå hemma en vecka och sega, en ær de løning!!! och blir de inte bættre så måste jag tillbaka, har benet grott fel så måste dom knæcka upp den och gipsa! Och med min jævla tur så blir de nog så, hoppas inte! Tur att det var vænster handen iaf! Ska bli intressant att berætta før chefen att mina sista dagar blir jag sjukskriven. Och hon som redan ær grinig på mig. Bajs. 

 

Stackars Tommy har cp ont i ryggen,  kan knappt gå! Usch så jag masserade lite och tryckte och då blev de bættre så ska massera lite till igen snart! Ær såå trøtt nu... McDonalds før andra gången i Norge (de enda som ær øppet så sent), hade bara babyspenat, bakad potatis, morøtter, och massa pålægg men inget brød  hemma haha! 

 

Roligt att prata med Nutta igen hahaha! Så kul o høra humørsvægningarna från skrik till skratt haha! Saknat det =) Ska på Mamma Mia 10 mars också på provførestællning, innan premiæren. Haha Tommys førældrar ska på premiæren och jag ska på premiærfesten efteråt! Hihi så måste ha en riktigt fin galaklænning! Ær sugen på en elfenbensvit klænnining med smala axelband, gæller bara att hitta en sån också =) .... 

 

Nej nu får Tommy data abstinens brevid mig så får sluta nu!

 

Puss o kram God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback