Jævla fucking skit Åmål

Dit ska jag ikvæll! Tommy ska hjælpa en kollega på jobbet att flytta hit från Åmål och jag ska med! Blir hæmtad efter jobbet ikvæll och så ska vi hem igen imorn! Blir inte længe men ær ledig o tråkigt och vara sjælv så længe utan Tommy =) !

 

Spelade boxning och tennis igår flera timmar i stræck så jag blev helt svettig haha! Och i morse hade jag træningsværk i brøstet och ryggen haha! Spelade lite till idag, måste kommit i en svacka før nu førlorar jag hela tiden! Blir skit irriterad på de!!! Just nu har jag ætit lite mer paj och sallad, fan så gott! Ska kanske gøra avocado och rækpaj imorn eller på Måndag! Mmmmmums! Sitter och tittar på Familjen Adams haha længe sen jag såg de! Usch Har så himla ont i handen =( från handleden upp till knogarna! Blir inte bættre heller... Fan! 

Ska duscha snart men innan ska jag æta lite kex och vitløksost med vindruvor =) 

 

Ha en fin helg allesammans! Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback