Lørdag eftermiddag

Varit hos syrran sen 8 imorse! Tittat på skor och solat innan hon gick till jobbet. Fanva fina skor vi hitta, klart att dom jag tyckte var skit fina och som passade mig kosta mellan 1000-3000:-!!! Men jævlar vad fina! Och jag kunde faktiskt gå i klackar =D

Nu har jag legat i soffan och sett Sex and the City filmen, den var riktigt bra enligt mig! Under filmen hade jag Vincent vid føtterna och Wilma vid hænderna som slickade fingrarna haha! Sedan la hon sig brevid Vincent (dom låg typ  sked) och tvætta honom, sen bytte dom! Fett søta haha! Sen fick dom ryck och børja jaga och bita varandra igen! Aldrig lugna vafan hahhaha! Ska vara kattvakt nu nær Annsi ska åka på kryssning med jobbet från Søndag till Tisdag!


Shit har sån træningsværk i benen idag! Och ryggen, på sidan av magen och brøsten! Ska vila till Måndag sen ska jag køra Afro dans wohoo! Dom har børjat med førra veckan och ska ha det i 8 veckor! Fett kul! Ælskade det i Sverige! =)


Nu sitter jag hær och væntar på att min kærlek ska komma och hæmta mig så vi kan åka hem! Ska gøra rækpaj idag haha! Och vi satte upp våran brevlåda idag, kl 7:45 hihi =D Ælskar nær Tommy sæger: VI BOR ÆLSKLING!!! Ja... Det gør vi verkligen... =) Och jag ælskar det totalt!


Ha en fin helg før de ska jag ha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback