Melodifestivalen!

Hade inte en aning om att det var dags igen førræn min pappa sa det før ca 1 timme sen! Haha ælskade Emilia nær jag var liten, så himla skøn røst =D Och Alcazar (stavas de så?) woooho!!! Æntligen lite schlager med i det hela! Lite tråkigt o se det sjælv men Tommy kommer hem snart, slutade tidigt idag! Ledig imorn och Tommy frågade om jag ville måla ett rum på teatern så det ær min plan æn så længe. Han jobbar ju imorn och alla affærer ær stængda så inte så mycket att gøra haha! Tycker om att måla också så det går bra =)

 

Carolin af Ugglas ær nog den fulaste mænniskan jag vet om alltså... Men hennes album av Janis Joplin ær grymt bra faktiskt, inga andra av hennes låtar tyværr!

 

Många manliga dansare æn så længe, det gillar vi hihihi! Skøn stæmning verkar de som på tv =) Førsøker o hænga med dær! Hon som ær værd ær rætt rolig, inte alltid som hon verkar tro!

 

Mina favoriter nu ær Nina - låt nr 1 ? , Jonathan - Welcome to my life, Emilia - You´re my world och Alcazar - Stay the night

 

Puss puss kram på er 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback