Oj hær går de undan!

Ær hemma och ær sjukskriven några dagar till, tror jag får gå tillbaka och se om jag kan få længre sjukskrivning før jag ær inte bra i handen æn på långa vægar!

Tommy har tjatat på mig att jag ska søka jobb så jag søkte 1 (!) jobb idag på något hem før utvecklingsstørda en liten bit hærifrån, nattvakt 70 % och det var bara før att søka så han inte tjatar men tror ni inte att dom ringde mig någon timme senare haha! Hon sa att dom var intresserade av mig men om de kommer någon som har erfarenhet av att jobba med utvecklingsstørda så ær ju den personen en prioritet MEN hon frågade om jag var intresserad och om hon kunde få ringa tillbaka till mig =D Wiiii så roligt! Behøver nog inte vara arbetsløs! Lite tråkigt bara att det ær natt nu nær Tommy bara ska jobba kvæll och inte så længe... Får se ska søka på ett ældreboende hær i nærheten också och vill dom ha mig så tar jag dom! Bara 15 min att gå och det ær ju perfekt!

 

 

Hihi sitter bara och ler nu =) Håller på att stædar idag, tvættar och diskar och nu tænkte jag faktiskt dammsuga lite! Lite læskigt med tanke på att proppen har gått varje jævla gång vi dammsugit men nu har vi lite væl mycket dammråttor och jag ær livrædd att spindlarna bygger bo i dom haha! Usch fyfan! Inte sett några spindlar på ett tag nu vilket ær sjukt skønt faktiskt! 

 

 

Jag ær riktigt glad 

Hade folkens


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback