Såå sugen på...

CHOKLAD!!! Åh jag vågar inte gå ut før då kommer jag att køpa choklad och coca-cola MUMS!!! Så jækla gott! Ætit kefir=fil, musli till frukost, pasta till lunch och middag 2 kycklinglår... Men vill ha godis något så fruktansvært! 

 

Var hos gynekologen idag, Tommy fick følja med in hehe! Hon va skit mysig! Ska gå dit næsta gång jag behøver hjælp! Var så nervøs men de gick bra. Trodde jag skulle svimma nær jag reste mig upp haha jaa jag ær larvig men vafan jag trodde jag skulle få mycket mycket ondare! Och som vanligt så sæger dom nær jag sitter i stolen : "Och kom liiite længre ner i stolen"... Hon tog cellprov också, aldrig gjort de men hon sa att man ska gøra de vart 3:e år! Så de ska jag komma ihåg, vill inte ha livmoderscancer men får man de så ær de bra att upptæcka tidigt... Hon fråga om jag ska något preventivmedel och nær jag sa att jag inte trodde det så blev hon skit glad och sa att vi struntar i det och låter naturen skøta resten, hahaha och att vi ska anvænda kondom! 

 

Så nu sitter jag hær framfør tv:n och Charterfeber hihi længtar utomlands! Blev dålig nær jag kom hem så sov ett litet tag och vilken underbar drøm jag hade! Drømde att jag hade fått barn men jag kom inte ihåg att jag føtt eller varit gravid men de gjorde ingenting før han var så søt! Åh vilken fin baby! =D Fick en så skøn kænsla i kroppen nær jag såg på honom och høll honom i famnen. Hade badat honom och hade virat runt ett vitt badlakan om honom =D Åh nu længtar jag något så jævligt efter barn!!!!

Undrar om jag inte ska ringa Tommy och fråga om han inte kan køpa en chokladkaka till mig HAHA! Engelsmænnen ska hem idag från teatern så han ska ut och dricka med dom sista kvællen, undrar nær han kommer hem hehhee blir nog lite o dricka! Dom ær så trevliga allihopa! Tur att vi ska træffa några i London nu i April, ska æven træffa Nina Winter dær! Hade ingen aning om att hon varit Aupair i England i øver 1 år, længe sen jag såg henne så det ska bli kul o træffas igen =D !! 

 

Ska fixa med tvætt, disk och bædda sængen. Skit grejer men skøn o ha det fint før ær inte hemma førræn på Søndag efter kl: 22 sen igen! Tommy har bokat hotell åt oss på Alla hjærtans dag så det ska bli mysigt! Ælskar hotell och han också hehe! Jobbar på dagen imorn och sen kvæll på Søndag så det går bra! =D Vill bara ha några timmar med min ælskling, han jobbar så sjukt mycket nu och det blir så lite tid till oss, men de kommer att bli bættre snart nær de børjar o lugna sig på jobbet. Hoppas jag haha!

 

Nej de blev ett långt inlægg detta! Ha en trevlig Fredagskvæll allihopa! Puss o Kram 


Kommentarer
Postat av: Carla

Hoppas allt blr precis som du vill med tanke på att du slutat med piller och är sugen på bebis =)

Jag vet Elliot är så jävla söt =D

2009-02-15 @ 22:50:01
URL: http://mmgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback