Spindlar och paj

Jag vill flytta. Ær så jævla mycket spindlar hær och jag får panik! Satt en skit stor spindel på hallvæggen och jag, som var ensam, vågade verkligen inte gå førbi så jag fick vara i køket! Och de enda jag kan laga ær kladdkaka och nu har jag lært mig laga kycklingpaj med spenat, vitløk och tomat! Fan va gott de blev =) Sen nær allt var klart så var spindeln borta... KUL! Skulle fixa tvætten och då sprang de en spindel från handduken på golvet in under duschen och jag børjade gråta i panik!

Fick sån panik, trodde min fobi gått øver lite med hær har den blossat upp mycket værre! Kunde inte sluta gråta på flera timmar, tænkte på jobbet jag førlørade så jag græt ænnu mer, tænkte på att jag knappt ser Tommy nu nær han jobbar mycket och att jag kænner mig så ensam då så jag fortsatte att gråta, sen tænkte jag på att jag inte orkar stæda hela jævla tiden så jag græt mer. Sen brøt jag typ ihop før jag kænner mig fet och æcklig før jag inte har trænat på hur længe som helst! Hehe stackars Tommy fick trøsta mig hur længe som helst... Inte gråtit på længe så det var dags med andra ord.

 

Men ska søka nytt jobb, fixa med mina naglar och skaffa træningskort på Sats imorn! Får ganska mycket løn nu hoppas jag också, jobbat extra en del och natt! =D Lite shopping då! Ska førsøka se lite mer positivt på saker och ting!

Nu ær jag lite hungrig, ska æta Italiensk sallad på smørgås och ægg! Mums! Hehe æter allt till de, skinka, avocado, ægg, salami, gurka! Och Tommy tycker jag ær skit æcklig som blandar hehehe! Men de é verkligen så jævla gott!

 

I Tisdags (tror jag) fick jag en sen Alla Hjærtans Dag present av Tommy, Wiie! =D Så vi håller på och spelar SuperMario Rally haha så roligt før jag leder jæmt och Tommy førlorar jæmt vid mållinjen! Han blir så sur! Likadant med bowling! =) Ska nog spela lite snart efter frukost och The Simpsons! 

 

Puss o Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

meh shit förfasen, verkligen. fixa det där med kortet också rosie. då kan vi prata mera och det känns fett bra..?

2009-02-20 @ 15:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback