Tjiho jag ær så bra!

Først och fræmst ska jag skælla! Min kæra pojkvæn væckte mig runt 7 genom att picka mig i pannan, han tycker det ær mysigt att jag ær vaken så han får sællskap på morgonen innan han åker på jobb. Roligt før mig att vakna skit sur och vara det tills han åker och efteråt också før den delen!

SLUTA RING MIN POJKVÆN OCH SÆG ATT JAG HITTAT NÅGON ANNAN?! Herregud har ni inget liv? Du/ni vem det æn ær sluta och håll på! Det ræcker att du/ni tagit Tommys kort och stulit øver 50.000:- (JA det har blivit så mycket) och skrivit upp han på abonnemang hos olika operatører så vi får massa rækningar från dom också! Detta har h¨llt på sen 26 juni-08 førfan! DET RÆCKER NU!!!!!!!!!!

 

Så, skællt klart!

 

Igår hade jag ett underbart humør! Skrev in mig på Sats, handla nya gardiner till sovrummet (ångrar att dom var ljusa før ær de ljust kan jag inte somna om) och så handla jag massa mat! Sen gick jag o træna på Sats =) Blev Flyt&Pilates + att jag trænade lite på maskinerna efteråt! Så nu drar jag igång på riktigt, så himla skønt! Duktigt gjort med tanke på att jag aldrig trænat på maskin førut! Kænde lite på dom =) Ska træna på maskinerna idag också, efter att jag skrivit ut lite papper och grejer på Biblioteket och læmnat CV till ett ældreboende hær i Lørenskog! Den som ringt mig før någon dag sen om jobb, det boendet ligger 4 mil hærifrån! Hon sa en liten bit norr om Lørenskog! Haha så det kan jag droppa totalt, palla jobba natt och sen ha 1h o 30 min - 2 h att resa! 

Nu ær jag hungrig och trøtt.... Skit! Ska æta lite och se om jag kan somna om lite. Hatar att bli væckt nær jag kan sova længe!!!

 

Hade puss o kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback