2009 - Baby boom år ?!

Kænns som att alla ær gravida eller ska føda snart! Helt otroligt! Och dom flesta har inte kænt varandra i många år utan har kænt att det fungerar från børjan tydligen =) Underbart! Hihihi!

Børjar sjælv tænka lite på barn... Men jag vill inte bo hær i denna kællarvåningen utan vill ha en fin stor lægenhet/hus eller vare blir och så ska vi spara pengar først så man slipper tænka på det! Men nær det blir vet jag inte, tar en dag i taget och nær det kænns 100% rætt med bebis! 

 

Igår hæmtade Tommy mig runt 21-30 och tog øgonbindel før øgonen. Blev sjukt nervøs men nær vi kom fram så stog vi en plats dær man såg hela Oslo och de var så fint! Han vet att jag ælskar  allt "ljus" i natten som det blir av alla hus, svårt o førklar haha men så himla fint ! Åkte upp till Holmenkollen och titta också, Tack Babe! 

 

Ska åka till jobbet kl 15-22 snart! Usch vill inte... Men løn  måste man ha! Vill ændra min blogg men vettefan hur man gør... Hatar att inte kunna!!!

 

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback