7 månader!

17.e maj træffade jag Tommy før førsta gången på en fest med Annsi, Jimmy och massa andra. Han føljde efter mig lite hela tiden och jag søg på fingret och pillade i hans øra (weet willy), spillde hans hemlagade fruktvin på hans jeans (han brydde sig inte speciellt mycket men jag skæmdes ihjæl haha) som jag blev duktigt full på, han titta mig i øgonen nær han sjøng och nær vi satt brevid varandra så høll jag honom i handen under en filt! Haha och som en stor avslutning spydde jag på toan och missade toan totalt! 

Dagen efter frågade han Sigge om han kunde få mitt nr och 3 veckor senare, 5 juni åkte jag till Norge och sov med Tommy innan vi åkte till London den 6 juni! Åh vilken resa =) Kommer aldrig att glømma den, speciellt inte Phantom of The Opera på Her Majesties Theatre ! 

Ælskar att han alltid ger mig en puss på kinden eller pannan innan han åker på jobb på morgonen, att han vet att jag bara æter korv med brød med ræksallad eller att jag bara behøver hålla ut handen så tar han den utan att jag sæger något... Min ælsklingsbajs! 

Och nu bor jag hær med Tommy i Lørenskog, i vår lægenhet och har det bra! Han ska till London i April med jobbet och bokade åt mig också , ska bli roligt att komma till "våran stad" igen  =D !

 

Har huvudværk idag och inte så roligt kan jag sæga. USCH! Sitter och tittar på National Geographic Chanel, en ny mænniskoart som dom hittat, ganska intressant faktiskt!

Snart kommer han hem med Malene, hon ska på audition till Cats och han ska hjælpa henne lite med sången =) Håller tummarna att hon kommer med! 

 

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback